Loans | Debt Help | Motorhome Insurance | Find jobs | Debt Help
ek onder 21 [Archive] - DevilsMania.com

PDA

View Full Version : ek onder 21

fillipo
10th June 2007, 23:58
hey jongens, vandaag de eerste wedstrijden gekeken.

Vond ons redelijk goed voetballen maar nog een lange weg te gaan zeg maar, maar we waren zeker de betere partij en verdiend gewonnen van Israel die toch niet onderschat moet worden. paar goede spelers fysiek sterk en goed counter voetbal.

Daarna Belgie verbaasde me ook, sterk collectief goed gevoetbald jammer dat er niet meer in zat want dat leek me wel zo verdiend.

volgende week zaterdag is de grote Derby :D :D :D

zullen we eens kijken of we zoals vanouds jullie een pak slaag kenne geven :D

Call Me 7 Cups
11th June 2007, 07:44
hi fillipa, do you think Holland will lose once again ?

Filipez
11th June 2007, 10:22
Jong belgie speelde een erg goede wedstrijd, ze verdienden eigenlijk wel te winnen! er zitten echt een paar toptalenten in deze selectie! van den borre speelde weer fris en goed voetbal, mirrallas verraste me zeer positief en fellaini en pocognoli speelde ook op een behoorlijk niveau!! jammer dat dembele , kompany en defour er niet bij zijn

fillipo
11th June 2007, 10:56
idd, die pocognoli staat trouwens ook al in de belangstelling van AZ. maar dat wist je denk ik al

fillipo
11th June 2007, 10:57
hi fillipa, do you think Holland will lose once again ?

we are the defending champion! so shut up get you vespa and pick up those italian spagetti testa's out of my country!!!!!

:D:D:D

Filipez
11th June 2007, 11:36
idd, die pocognoli staat trouwens ook al in de belangstelling van AZ. maar dat wist je denk ik al

jep, AZ had volgens de kranten 1.75miljoen geboden voor pocognoli maar genk heeft dit resoluut afgewezen. naar mijn inziens is dit ook veeeel te weinig, pocognoli is zeker 4miljoen waard, dit is ook het bedrag dat genk vraagt.

wie weet trouwens waarom steven defour niet meedoet? toch een van onze grootste talenten...

vanavond italia! ik hoop op een spetterende prestatie van giuseppe rossi! echt supertalent vind ik. italia heeft trouwens echt een topselectie! oa nog rosina, montolivo, pazzini, aquilani...

fillipo
11th June 2007, 12:42
ssssttt niet te hard dalijk zit mau mee te lezen en hem gun ik geen positief woord over italie :D

nee geintje italie heeft zeker ook een mooie selectie, ben benieuwd of marzoratti speelt en natuurlijk pozzi

Call Me 7 Cups
11th June 2007, 18:01
ik fiink dat nederlands ga ff loooooooose big time jawohl zum italien
sprekensie gut fillipa

looooooooooooooooooooooooooooooool

;):D:D:D;)

fillipo
11th June 2007, 18:11
dammit mau go and learn some finnish!!!

Filipez
11th June 2007, 21:29
pozzi en marzoratti zitte niet bij de selectie :)

Call Me 7 Cups
11th June 2007, 22:53
0-1 to Serbia

Casiraghi, when he joined i asked myself 'what did he do to earn that place?'

must be his past at Juve or some jobs at Inter (i noticed)

:( tzk tzk

well we'll go home with netherlands :) hand by hand

fillipo
11th June 2007, 23:12
pozzi en marzoratti zitte niet bij de selectie :)

zaten wel allebei in de voorselectie! weet je zeker dat ze er niet bij zitten? heb de wedstrijd niet gezien vanavond schijnt wel een goeie match te zijn geweest

And mau, we are already home and we'll stay just like that cup!

Filipez
12th June 2007, 08:15
http://nl.uefa.com/competitions/under21/teams/team=200066/index.html

100% zeker! dus geen enkele milan speler bij de selectie... wel zielig eigenlijk... jammer dat onze jeugd zo slecht is! er breekt nooit iemand door. en dat vind ik eigenlijk het mooiste wat er is, een speler zoals maldini die van het begin van zijn carriere tot het einde bij milan speelt

fillipo
12th June 2007, 08:55
inderdaad, vooral zonde van marzoratti die jongen heeft dit seizoen toch regelmatig gespeeld ook al is hij uitgeleend en ik had toch een kleine hoop dat we hem nog terug zouden halen en dat dat dan een echte milanista zou kunnen worden

Leffe
13th June 2007, 12:16
Ik vond België niet slecht to goed maar hadden zeker één kans moeten af maken, maar dat komt deze avond wel tegen Israël ;) Zijn zeker beter op papier maar match moet altijd gespeeld worden. Dit is onze toekomst want de A-ploeg pfffffffffffff eerst Vanderycken buiten gooien en spelers selecteren die het verdienen

Zaterdag indeed de derby der lage landen Fillipo, pas maar op niet te vroeg juichen :D

fillipo
13th June 2007, 12:17
leffe ik heb al genoeg excuses klaar staan voor een eventueel verlies :D

Filipez
14th June 2007, 08:53
belgie en nederland gewonnen!! ole!!

fillipo
14th June 2007, 09:05
zekers :D :D

Nederland speelde gister best wel goed tegen de portugezen!! en gelukkig zijn we al geplaats voor de halve finales en natuurlijk de OS.

Nu zaterdag de Belgen :D :D

natuurlijk hoop ik ook dat jullie doorgaan maar dan betekend verliezen voor ons er van uitgaande dat portugal wint van israel en een beter doelsaldo zal krijgen.

Leffe
14th June 2007, 16:05
Gewoon een gelijkspel en iedereen is happy ;) Wil echt dat de Belgen naar Olymic games gaan, zou super cool zijn :)

Zelfs als Engeland bij de eerste 3 zou eindigen of zoiets dan nog als België 3de zou eindigen mogen we nog naar Peking ...

fillipo
14th June 2007, 16:15
kijk kunnen we in het kader van kosten besparing samen vliegen en zelfde hotel pakken :D

ge weet het he zuinige hollanders :D

fillipo
16th June 2007, 15:18
zo jongens vanavond de derby!

gaan jullie kijken, ik denk wel dat ik iig de eerste helft eens af kijk en zie of het een echte wedstrijd wordt.

Want er waren hier al geruchten dat de smsjes over en weer vlogen omdat veel van deze spelers elkaar kennen van ajax of az etc. en dat er dus al gesuggureerd werd dat nederland belgie wel een handje zou helpen.

Call Me 7 Cups
16th June 2007, 15:53
bloody orange corner
you'll pay vs england GO SIMON GO :D

fillipo
16th June 2007, 18:21
mohohohohohohohoohoh

today i saw 20 vespa's passing by toward the boarder. i thought what the hell!!!! but then i understood it was the national italian squad GOING HOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAHAHAHAHAHAHAHAHH

fillipo
16th June 2007, 20:09
moet er helaas vandoor maar het eerste half uur, ziet er goed uit stand 1-1 belgie kwam niet geheel verdiend voor maar wel goeie goal van die spits van jullie (weet zn naam zo ff niet)

maar goed niet veel later de 1-1 van rigters en gezien het spel van ons wel degelijk verdiend. hoop dat de wedstrijd zo door kan gaan en een 2-2 uitslag ofzo zal mooi zijn

Leffe
16th June 2007, 23:18
Olympic games here we come :clap: Dat was het enigste wat telde, nu dat we in de 1/2 finale zitten, alles geven ;) You can never know :)

fillipo
16th June 2007, 23:29
inderdaad een mooi resultaat en nu nog samen in de finale spelen want eerlijk gezegd heb ik naar aanleiding van de 1e helft en de samenvatting zojuist het idee dat allebei de landen niet echt naar hun kunnen gespeeld hebben

Call Me 7 Cups
17th June 2007, 00:06
i read that if Italy beats Czech Rep, we go to the Olympic Games, even if we dont reach the semifinald :D

www.gazzetta.it

fillipo
17th June 2007, 00:22
it all depends on england, because they certainly will not go to the olympics as england but under the flag of United kingdom or something like that..... and indeed the best number 3 will go instead so it could be italy could be portugal

Filipez
20th June 2007, 15:29
italia eruit :( maar Giuseppe rossi was man van de wedstrijd! wat een super speler vind ik dat toch...

vanavond de halve finales. belgie tegen servie, ik weet niets van deze ploeg, aleen dat ze een super speler hebben met jankovic van mallorca.

en nederland engeland, tjah geen idee wie dit gaat halen. maar ik hoop echt op een finale belgie - nederland!

fillipo
20th June 2007, 15:58
normaal gesproken moet nederland, van wat ik er van gezien heb, kunnen winnen van Engeland. Maargoed het is en blijft voetbal en je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren.

Servie, tegen engeland met dat B team niet zo heel sterk maar die andere 2 wedstrijden toch wel wat indruk gemaakt dus zal lastig worden.

Iig de finale NL vs Be zou zeer mooi zijn!

ow en morgenavond spelen portugal en italia tegen elkaar een beslissingswedstrijd en de winnaar gaat alsnog naar de OS

Leffe
20th June 2007, 22:18
Proficiat aan jullie Nederlanders ;) Wel spannend man 13-12 in penalty's :D

België ONVERDIEND verloren, vond ons beter maar een zeer uitgekookte ploeg die Serviërs, we hadden die kansen maar moeten afmaken.

Hoop da jullie die Serviërs aan pak slaag geven dat het schoon is om te zien

fillipo
20th June 2007, 23:03
Proficiat aan jullie Nederlanders ;) Wel spannend man 13-12 in penalty's :D

België ONVERDIEND verloren, vond ons beter maar een zeer uitgekookte ploeg die Serviërs, we hadden die kansen maar moeten afmaken.

Hoop da jullie die Serviërs aan pak slaag geven dat het schoon is om te zien

ja dank je, ik weet niet of je nederland gezien hebt. Ik vond engeland wel goed spelen zeker beter dan ze tot nu toe gedaan hadden dit toernooi, maar uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Die penalty reeks was gewoon bizar! maar wel lachen. En die late gelijkmaker van righters, onbetaalbaar in de laatste minuut met een omhaal scoren :D :D :D

Ik heb belgie alleen in de samenvatting gezien dus kan niet zeggen of het verdiend was jah of nee, maar vindt het wel jammer had zeker graag een nl be finale gezien. Ook omdat zoals je ook zegt servie met zn counter voetbal gewoon een stugge tegenstander is en dat is niet zowieso niet leuk om naar te kijken en ten tweede ze zijn gewoon een geslepen ploeg.

maar die spits van jullie miralles of hoe die ook heet, ben der zeker wel van onder de indruk! misschien maar eens naar nederland halen :D

Call Me 7 Cups
21st June 2007, 22:36
ITALY fly to Beijng (China 2008 Olympic Games) after beating on penalty shoot out PORTUGAL

jaaaaaaaaaaaaaah :D go fillipa, time to lose !

fillipo
22nd June 2007, 09:18
lol we will win the tournament and the OG, by spanking those italian bitches :D :D

Leffe
22nd June 2007, 23:28
:lol:

fillipo
23rd June 2007, 10:44
btw, vanavond zou toch wel mooi zijn hoor als we die serven kunnen afserveren :D

fillipo
23rd June 2007, 23:29
we are the champions... we are the champions :D :D :D

schitterende finale, we waren gewoon super deze avond!

Leffe
23rd June 2007, 23:54
:thumb: Proficiat maat :)

fillipo
23rd June 2007, 23:56
dank je dank je, hebben we ook toch even revenge genomen voor jullie he op die serven!

2 jaar op rij! wie weet gaat het dan toch nog gebeuren in de nabije toekomst. nederland wereldkampioen :D

Call Me 7 Cups
25th June 2007, 13:30
damn holland, always winning secondary stuff :( :D congrats Fillipa honey

fillipo
25th June 2007, 14:38
damn holland, always winning secondary stuff :( :D congrats Fillipa honey

:D 2 years in a row! we have a bright future :D

vlaar
donk
zuiverloon
drenthe
righters
babel
maduro
van de vaart
sneijder
van persie
robben
kuijt
huntelaar

see you at WC 2010 :D :D

fillipo
27th June 2007, 09:20
heb je dat al gehoord dat real madrid gewoon serieus aan het onderhandelen is over drenthe!

laat die jongen toch gewoon even rijpen bij feyenoord, speelt zichzelf in 3 weken in de picture en madrid wil hem gelijk gaan halen, wat is het toch een impulsief management daarzo. Tuurlijk zit de jongen boordevol talent maar kom op....

en dan ook nog een nieuwe slogan hebben bij madrid, geen namen maar mannen..... zucht

fillipo
27th June 2007, 12:16
ik weet ook niet of jullie de ontwikkelingen een beetje bij houden bij ons, maar bij feyenoord hebben ze echt een heel andere weg in geslagen en zijn ze hard op weg naar een echt top team te bouwen.

ze hebben dit jaar al trainer van marwijk teruggehaald (voor degene die hem niet kennen met hem heeft feyenoord de uefa cup gewonnen en de landstitel een aantal jaar geleden).

Deze heeft inmiddels tim de cler aangetrokken (AZ en NL elftal)

en de geruchten zijn dat deze week nog (kevin hofland, giovanni van bronckhorsst en roy makaay zullen tekenen).

Dit samen met royston drenthe, zuiverloon, ron vlaar, van castelen etc.

krijgen die toch ook een zeer mooi team volgend jaar :D

Filipez
29th June 2007, 05:21
ondertussen hebben makaay-hofland en gio getekend!! prachtige transfers!! feyenoord komt zeker weer terug zo.

jezus ben net terug van discotheek, versuz, mss wel bekend. ik ben zwaar uit den haak, dadelijk is gaan slapen

fillipo
29th June 2007, 09:53
lol fillipez, is daar nog wat te doen zo op donderdag in de versuz?

Leffe
30th June 2007, 23:29
Hasselt Versuz ?

fillipo
1st July 2007, 11:25
ja die ene die net over de grens ligt? ben daar denk ik een keer of 3 geweest maar das eigenlijk ook al weer jaren geleden

fillipo
2nd July 2007, 23:26
zo dan vandaag het nieuws dat de eerste 2 van onze jonge oranje helden een nieuwe club heeft, maceo rigters gaat naar blackburn en daniel de ridder naar birmingham city. opzich wel goede keuzes denk ik, de ervaring van de premier club en een reele kans op een basisplaats

fillipo
6th August 2007, 22:27
deze is eigenlijk voor dzero,

heb je da gehoord van drenthe dattie gewoon een arbitrage zaak gaat aanspannen om naar real te kunnen!

ik vindt da echt te triest voor woorden jonge! die kwal moet gewoon bij feyenoord blijven wat doet die nou man! arrogante badmuts...

Leo
6th August 2007, 23:49
Dinero vriend...almachtig :)

fillipo
7th August 2007, 09:00
Dinero vriend...almachtig :)

ja dat blijkt wel weer!

maar als je als (NL) talent voor het geld kiest dan ben je toch echt dom of niet dan! er zijn genoeg voorbeelden van jongens die wel eerst minimaal een jaar of 3-4 in nl blijven voetballen en dan de overstap maken, en meestal zijn dat degene die het wel redden.

anders krijg je van die nordin wooter verhalen, de hele wereld rondreizen flink wat euro´s sparen maar sportief gezien niks bereiken

Leffe
7th August 2007, 21:20
Tsja dat zal die smeerlap van een Calderon wel gezegd hebbe, tegen Drenthe ... REAL = MAFFIA

Globalwarming awareness2007 | Iphone 3gs | Breast Enlargement | Debt Help | Free Advertising