View Full Version : jupiler league
Filipez
5th August 2006, 07:55
geweldige start weeral van standard he :D
wat een losers zijn dat toch. en zo doen zo'n domme dinge op de transfermarkt.. bv, kopen ze een enorm slechte braziliaan als linksback, terwijl leonard een van de sterkhouders was vorig seizoen, en die jonge zit nu al maanden zonder ploeg...
fillipo
5th August 2006, 10:24
zijn ze al begonnen dan? ik las deze week dat anderlecht in iedergeval een oefenwedstrijd tegen real speelt
maar wat wordt het dit jaar anderlecht?
Leffe
7th August 2006, 18:54
Standard zijn losers ;) Heb veel sympathie voor die mannen maar ze zullen het nooit leren, in plaats van zoveel geld te geven voor al die portuguezen te betalen zouden ze beter geld geven aan hun sterkhouders inderdaad zoals Leonard maar nee daar zijn ze te fier voor om nu terug te moeten gaan smeken. Zal nu wel veranderen volgende week allé 14 dagen tegen Genk als De Camargo, Conçeicao en Onjewu terug zijn.
Ik zie Genk dit seizoen hoog eindigen in de top 3 zeker top 5
Anderlecht moet met de ploeg die ze nu hebben los kampioen spelen, zouden zelfs niet mogen verliezen
Call Me 7 Cups
31st August 2006, 19:13
post this stuff in dutch forum please :)
thatì's the reason of its existence
*moved*
Filipez
31st August 2006, 21:52
anderlecht al 6punten los van brugge en 10 van standard... volgens mij worde ze nog voor de winsterstop kampioen :D
Leffe
31st August 2006, 23:26
Anderlecht speelt er los door ;) Waar is Boskamp ? :lol: Erg eigenlijk , hij kon er niks aan doen in mijn ogen maarja
fillipo
11th September 2006, 16:22
hey jongens hebben jullie al pogingen gedaan om kaartjes te bemachtigen voor the anderlecht milan game?
Als iemand het kan regelen graag aan mij denken:D
maar uiteraard zou het zowieso mooi zijn al kan je maar kaartjes regelen voor jezelf want het zal wel een drukte zijn bij de verkoop.
fillipo
13th September 2006, 13:02
Hey jongens even iets anders ik zat te kijken op de website van sport 1 (canal+) voorheen. En die bieden live wedstrijden met voor en na beschouwing aan van de championsleague en volgens mij ook serie a (of dat komt dan nog).
Maar je betaald 1,30 euro per wedstrijd en dan kun je dus in optimale kwaliteit een wedstrijd van milan bekijken met voor en nabeschouwing. Iets wat soms best wel de moeite waard is als het nergens anders te kijken is.
denk meld het even.
voor meer informatie kijk op www.sport1.nl
Filipez
13th September 2006, 13:39
wat heb je allemaal nodig om die sport 1 te verkrijgen? en kan dat trouwens in belgie...
fillipo
13th September 2006, 14:27
sport1 abbonomenten voor tv kan denk ik niet in belgie, maar via de streams op de website van sport1 kun je denk ik ook gewoon in belgie de wedstrijden bekijken. En dat zijn dan eindelijk volle kwaliteits streams met nl commentaar. stukken beter als die haperende taiwanese rakkers waar we het nu mee doen. het enige nadeel is natuurlijk dat je er voor moet betalen.
Leffe
13th September 2006, 23:16
Ik ga niet naar Anderlecht - Milan maar wel Lille - Milan binnen 2 weken, misschien is er nog een kans voor kaarten voor Anderlecht, zullen moeten afwachten
Filipez
14th September 2006, 13:36
ik ga naar milan-anderlecht, en anderlecht-milan...
voor anderlecht waren geen losse tickets verkrijgbaar, alleen mini abbonnementen (voor de 3wedstrijden). en alles is uitverkocht! jammer dat ze gisteren niet wonne trouwens.
je kan dus via internet wedstrijden kopen op de webstite van sport 1?
fillipo
14th September 2006, 14:26
ik vind dat anderlecht het enigzins aan zichzelf te danken heeft dat ze gister punten lieten liggen, ze begonnen zo goed en dan staan ze voor gaan ze terugzakken en er totaal niet meer uitkomen! (van wat ik ervan gezien heb want heb alleen een uitgebreide samenvatting gezien).
Ja van de cl kun je gewoon wedstrijden kopen voor 1,30 euro. maar ze hebben ook de rechten van de serie a dus ik verwacht dat dat er ook aan gaat komen of er al zelfs is.
gewoon even kijken op de website www.sport1.nl